just for my father

Thursday, August 20, 2009 at 11:24 PM
ahad ni, 23 Ogos 2009, genap la 50 tahun umur my father...dah tua rupanya...hehe...
this post ditujukan khas untuk abah aku...maybe dia x baca kot..hehe

for information, ni dah masuk bulan yang ke4 my father suffered a stroke..
alhamdulillah dia makin pulih...dah boleh berjalan guna tongkat...
tapi tangan kanan still xleh function lg..
bersabar ya...i.Allah pasti akan lega...

last 2 weeks, i have made a decision..
i will postpone my study for this semester...
just to take care of my father...

actually, dah 3 bulan practical...but i made decsion to stop for a while..
i will restart my practical training in january...
my liltle brother is going back to Russia at the end of this month..

so, xda sp yang boleh jaga abah...nk bwk g buat fisioterapi n laen-laen..
i think this my best decision...
I.Allah, dengan berkat usaha dan doa, i will make sure my father akan sihat cm dulu2..

i give him until at the end of this year to recover back..
go to work as usual...n so on...

Hope abah bersabar n I.Allah semuanya akan kembali mcm dulu...
I would like to wish you hepi 50th besday...
Always be hepi k...

Semoga Tuhan memberkati hidup abah n mak...

4 comments

  1. eSkrEm cKLaT Says:

    my word for you..

    doa anak soleh~

  2. aYie Says:

    i.allah sapik...thanx

  3. Hafizan Says:

    ayie...InsyaAllah ape saje yg kite wat demi parents kite akan mendapat ganjaran yg besar dr Allah SWT. aku doakan segala2nya yang terbaik untuk ko & family. ko jage family n diri ko baik2 ye.nanti bile semuanye dah ok kite gi PD same2 ye...bea strong son for ur parents...

  4. aYie Says:

    thanx pak tam...nk ngs ni..

    nak tergelak kita jatuh jet ski...haha

Thinking of you... | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com