Ramadhan datang lagi

Saturday, August 22, 2009 at 11:42 AM
alhamdulillah..bulan ramadhan datang lagi...
aku bersyukur sbb diberi peluang lagi untuk menjalani ibadah puasa...

aku dah niat, aku nak mencari sesuatu yang diberkati...
i seek forgiveness from Allah...
rasanya dah byk buat dosa...

kali ni aku xkan lepaskan peluang yang Allah bg...
thn lpas, smyg terawih jrg pergi...sbb bz ngn assignment...
tahun ni aku kat umah fmly...dpat gak berbuka slma sebulan...syok ni..hehe...

pape pun, aku harap ramadhan kali ni lebih bermakna bagi aku...
teringat lagu ni,

*ku mengharapkan ramadhan, kali ini penuh makna,
agar dapat ku lalui dengan sempurna*


...Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua umat islam...
...Selamat Menjalankan Amal Ibadat...

^_^

0 comments

Thinking of you... | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com